
De Technische Universiteit Eindhoven en Tilburg University en het marketingbedrijf BrandLoyalty, gaan samenwerken op het gebied van big data onderzoek. Het gaat om een investering van totaal een miljoen euro. Dit meldt Tilburg University.
De Technische Universiteit Eindhoven en Tilburg University en het marketingbedrijf BrandLoyalty, gaan samenwerken op het gebied van big data onderzoek. Het gaat om een investering van totaal een miljoen euro. Dit meldt Tilburg University.
In het vermakelijke boekenweekessay HèHè - over wat we zeggen zonder dat we het doorhebben van Paulien Cornelisse, las ik over het Corpus Gesproken Nederlands. Dat is een verzameling van negenhonderd uur Nederlandse spraak van zowel Nederlanders als Vlamingen. Dit komt in totaal neer op een bestand van zo’n negen miljoen woorden. In haar boekje ...
Oudervereniging Balans trok in december 2024 de conclusie dat tienduizenden Nederlandse kinderen geen onderwijs krijgen terwijl ze daar wel recht op hebben. Het gaat om mee...