Logo__cid_155d431e5e814e06ba744aaf1bbf2b29_fleurpc

Sinds november 2017 zijn twee onderzoekers en een practor gestart met hun werkzaamheden in het practoraat hybride onderwijs van het Centrum Top Techniek Terneuzen (CTT). Inmiddels lopen de eerste verkennende onderzoeken. Daarom organiseert het practoraat op 26 maart een startsymposium. Dit meldt Centrum voor Top Techniek.

Doel van het symposium is om gezamenlijk een start te maken met het doorontwikkelen van het onderwijs binnen het CTT. Op deze zeer actieve en dynamische en actieve middag wordt samen, vanuit de huidige situatie van het techniekonderwijs in Zeeland, vooruitgedacht over hoe dat nog beter af te stemmen is op de behoeften van de leerlingen en hun (leer)loopbanen. Tijdens het symposium zal tevens de vernieuwde website van het practoraat (www.hybrideonderwijs.nl) gepresenteerd worden met daarop een ‘long-read’. 
 
De officiële opening van het practoraat vindt plaats op 26 maart in het Centrum Top Techniek te Terneuzen. Docenten, teamleiders en andere geïnteresseerden in (hybride) techniekonderwijs zijn van harte welkom. Zij kunnen zich aanmelden via deze link.
 
Om de opbrengst van dit symposium te delen wordt in week 39 (24-28 september) wederom een symposium georganiseerd. Informatie hierover is te zijner tijd te vinden op www.hybrideonderwijs.nl.
 
Door: Redactie Nationale Onderwijsgids