Vragen over Owned Media?

Vraag het Michelle.

Waarom adverteren door middel van Owned Media

Bij Zichtbaar24 ben je op de juiste plek voor een diversiteit aan diensten. Wij zijn experts op het gebied van zowel online als content marketing. Hierdoor beschikken wij over professionals en een diversiteit aan opties om jouw bedrijf zichtbaar te maken. De mogelijkheid om te adverteren op onze Owned Media behoort daar ook bij. Zo heb je de keuze om onder andere advertorials, blogs en vacatures te plaatsen op onze zes gidsen.

Door te adverteren op onze Owned Media profiteer je van een groot bereik en een specifieke groep lezers die affiniteit hebben met de bijbehorende sector. Hierdoor zijn onze gidsen dé plek om jouw boodschap te verspreiden.

Zichtbaar24 biedt jou daarnaast de ruimte om jouw eigen content te plaatsen via onze mediashop. Hierdoor ben jij in de gelegenheid om jouw eigen advertentiemateriaal gemakkelijk en snel te plaatsen. Heeft het aanleveren via de mediashop niet de voorkeur? Geen probleem! Wij overleggen graag met jou over een andere methode voor het doorplaatsen van materiaal, zoals het aanleveren per mail of het verkrijgen van een eigen feed.

In het overzicht hiernaast vind je een beschrijving van al onze zes gidsen: Nationale Zorggids, Nationale Onderwijsgids, Nationale Transportgids, Nationale Recreatiegids, Nationale Bouwgids en Nationale Horecagids. Bekijk daar eenvoudig welke gids het beste past bij jouw advertentiemateriaal.

Wat kan je verwachten

“Door jou diverse mogelijkheden aan te bieden om te adverteren, helpen we jou en jouw website zo zichtbaar mogelijk te maken. Ons doel? Jou ontzorgen en het leveren van de beste diensten voor onze klanten.”

Één platform waarop je al het relevante nieuws vindt over jouw branche. Actualiteiten, aangevuld met interessante video’s en interviews en volop blogs van mensen uit het veld. Dat is de gedachte achter de Nationale Zorggids. 
 
De website is onderverdeeld in verschillende segmenten, zodat we de hele markt bedienen. Van kraamzorg tot ouderenzorg, van ziekenhuizen tot verzekering. Dit vullen we ook nog eens aan met een zorgagenda en  uitgebreide vacaturebank, zodat we alles wat jij zoekt, onder één dak te bieden hebben.

Één platform waarop je al het relevante nieuws vindt over de onderwijs branche. Actualiteiten, aangevuld met interessante video’s en interviews en volop blogs van mensen uit het veld. Dat is de gedachte achter de Nationale Onderwijsgids. 
 
De website is onderverdeeld in verschillende secties en onderdelen, zodat we de hele markt bedienen. Van kinderopvang tot universiteit, van basisonderwijs tot cursussen. Dit vullen we ook nog eens aan met een onderwijsagenda en uitgebreide vacaturebank, zodat we alles wat jij zoekt, onder één dak te bieden hebben. 

De Nationale Transportgids is dé plek voor al het nieuws, informatie en blogs rondom de transport sector.

De website is onderverdeeld in verschillende onderdelen, zodat we de hele markt bedienen. Van wegtransport tot luchtvaart, van spoortransport tot scheepvaart. Dit vullen we ook nog eens aan met een uitgebreide vacaturebank en transportagenda, zodat we alles wat jij zoekt, onder één dak te bieden hebben.

Alles wat met de recreatie branche en sector te maken heeft, vind je op de Nationale Recreatiegids. Van recreatienieuws, ingezonden artikelen van onze partners en blogs van experts: je vindt het op deze gids.

 

De gids is opgedeeld in verschillende secties, waarmee we de gehele markt bedienen. Of je nou geïnteresseerd bent in evenementen, attracties of accommodaties, je leest er meer over op de Recreatiegids. Ook is er een uitgebreide vacaturebank en agenda met diverse evenementen, waardoor we alles onder één dak bieden.

De Nationale Bouwgids brengt al het bouwnieuws, interviews met experts uit de bouw sector en artikelen over de branche samen.

 

Door de gids op te delen in verschillende onderdelen en segmenten zijn we in staat om de gehele markt te bedienen. Daarom kun je bij de Nationale Bouwgids terecht met interesses in woningbouw, utiliteitsbouw of infrastructuur. Daarnaast vind je er een bouwagenda met diverse evenementen in de branche en een vacaturebank. Zo hebben we alles ondergebracht onder één dak.

Ben jij actief in de horeca sector of geïnteresseerd in alles wat er zich afspeelt in de branche? Dan zit je bij de Nationale Horecagids goed. Hier vind je namelijk al het laatste horecanieuws, evenals interessante artikelen en blogs over hotels, restaurants en cafés. 

 

Door de Horecagids onder te verdelen in diverse segmenten bedienen wij de gehele markt. Van hotels, restaurants en cafés tot catering en fastfood: je leest erover op deze gids. Daarnaast beschikken we over een evenementen pagina en uitgebreide vacaturebank, waarmee we alles onder één dak aan je aanbieden.

pexels-mikael-blomkvist-6476190

Owned Media kosten.

Zichtbaar24 is transparant over de kosten! Dat betekent dat jij altijd van tevoren weet hoeveel jouw vacaturepakket gaat kosten, zonder verborgen extra’s. Wij werken met all-in-pakketten gebaseerd op het aantal vacatures en verschillende extra mogelijkheden. Je bent bij Zichtbaar24 altijd verzekerd van:

  • Zeer scherp geprijsde pakketten.
  • Geen verborgen kosten: wij bieden een all-in-pakket.

Tarievenkaart.

Ben je benieuwd wat Zichtbaar24 jou allemaal te bieden heeft naast de vacaturepakketten? Neem dan zeker eens een kijkje bij onze tarievenkaart. Daar vind je namelijk ons volledige Owned Media aanbod in een handig overzicht. 

Onze accountmanagers leggen je uiteraard graag meer uit over de mogelijkheden tot het plaatsen op onze Owned Media. Daag ons nu direct uit en neem contact met ons op of lees hier over content marketing.

Klantervaringen.

4 sterren met het cijfer 4.7 wat het gemiddelde aantal reviews weergeeft

Dit vinden de mensen van onze diensten! Kom jij ook op de koffie?

Kennisbank.

Bekijk al onze expertise. Bekijk de Kennisbank >

Content marketing bij Zichtbaar24

Welkom bij Zichtbaar24! Hét marketing bureau uit Groningen. Onze diverse dienstverlening zorgt ervoor dat er voor elk marketingdoeleinden een effectieve aanpak is. Zo hebben wij verschillende mediapartners en content experts die ervoor zorgen dat jouw organisatie meer merkbekendheid en verkeer genereert. Door het grote bereik van Zichtbaar24 en de online autoriteit van haar mediapartners bereik […]

Lees meer >

De voordelen van content marketing

Content marketing is een strategie die aanzienlijke voordelen biedt voor bedrijven van elke omvang. Hieronder hebben wij enkele kernpunten die de waarde van content marketing onderstrepen, voor je opgesomd. Wil jij ook meer weten over de voordelen van content marketing? Lees dan snel verder. Voordelen van content marketing opgesomd Verbeterde zichtbaarheid en autoriteit: Door waardevolle […]

Lees meer >

Waarom is een mobile responsive design voor de website zo belangrijk?

Sinds 1 juli 2019 hanteert Google Search de ‘Mobile-first Indexing’ voor nieuwe websites, dan wel websites die tot dat moment onbekend waren voor de zoekmachine. De ingreep heeft het online landschap ingrijpend veranderd, want de focus ligt inmiddels primair op mobiele websites. Logisch, want we zoeken met zijn allen steeds vaker op onze mobiel of […]

Lees meer >

Hoe bepaal je de doelgroep van een Facebook campagne?

In onze vorige blog richtlijnen voor het opzetten van een Facebook campagne hebben we aandacht besteed aan de richtlijnen van het opzetten van een Facebook-campagne, waarin we al kort het belang van de keuze voor de juiste doelgroep beschreven. Vandaag gaan we dieper in op de verschillende soorten doelgroepen waar je uit kunt kiezen wanneer […]

Lees meer >

Technische SEO: wat heeft de meeste prioriteit?

Technische SEO is een ruim begrip en bestaat uit meerdere elementen. Door technische SEO op verschillende niveaus consequent en passend door te voeren, kan je ervoor zorgen dat je website beter presteert in de zoekmachine. Wel is er sprake van prioritering binnen het technische vlak van SEO. Waar leg je de nadruk op, en welke […]

Lees meer >

Het verschil tussen User Experience en User Interface

Meer dan ooit kijken zoekmachines naar de user experience van een website. De gebruiksvriendelijkheid van een website wordt gebaseerd op twee factoren, welke nogal eens door elkaar worden gebruikt: UX en UI. Beide hebben invloed op de look & feel van een website, en zijn min of meer complementair aan elkaar. Bovendien speelt de Mobile-first […]

Lees meer >

Richtlijnen voor het opzetten van een Facebook campagne

In 2022 zijn er nog altijd 10.3 miljoen actieve Facebook gebruikers in Nederland, waarvan 6.9 miljoen gebruikers zelfs dagelijks actief zijn. Hierdoor is Facebook nog steeds 1 van de grootste social media platformen van Nederland. Een Facebook campagne is een effectieve manier om de juiste doelgroep te bereiken en het bewust maken van de behoefte […]

Lees meer >

Marketing om je webshop winstgevend te maken

In 2020 werden er 47% meer webwinkels opgericht ten opzichte van het jaar daarvoor. Met een sterke groei van het aantal oprichtingen in de handel, is dit inmiddels de branche met de meeste bedrijfsoprichtingen in Nederland. Het laat zien dat we meer dan ooit investeren in webshops. Voor veel ondernemers is een webshop de oplossing […]

Lees meer >

Het verschil tussen ROAS en POAS

De stap van ROAS naar POAS. Het is één van de 5 Google Ads trends in 2022 die we in onze vorige blok beschreven. E-commerce bedrijven spenderen maandelijks duizenden euro’s aan advertenties. Het behoeft zodoende geen verklaring dat efficiency voor deze bedrijven een belangrijke rol speelt. Campagnes worden opgezet, geanalyseerd, onderbroken, geoptimaliseerd en mogelijk zelfs […]

Lees meer >

Facebook vacaturemarketing: op zoek naar onderwijsprofessionals?

Het onderwijs ligt de laatste jaren onder een vergrootglas. De lerarentekorten lopen op, hetgeen een negatief effect heeft op de algemene kwaliteit van het onderwijs. Voorbeelden waarin scholen een klas naar huis hebben moeten sturen, als gevolg van het ontbreken van adequate invalkrachten, zijn daarvan een teken aan de wand. Geen goed teken, want goed […]

Lees meer >

Is adverteren op social media interessant?

Twijfel je als bedrijf over de keuze om te adverteren op social media? We worden steeds vaker gebeld door ondernemers die hier meer over willen weten. Dat social media platformen miljoenen mensen aantrekken is reeds bekend; nu wil je nog weten hoe jij daar als bedrijf optimaal van kunt profiteren. Als antwoord op de vraag […]

Lees meer >

Content optimalisatie: waardevol of tijdverspilling?

Content is de hoeksteen van elke website. Voor bedrijven is het essentieel om tekst en doelgroep op elkaar aan te laten sluiten. Het nodeloos delen van content is een veelgemaakte fout; een overkill aan tekst zorgt lang niet altijd voor het gewenste effect. Het helpt je website een hogere positie te bemachtigen, maar de leesbaarheid […]

Lees meer >

De 7 valkuilen van Google Ads

Voor ondernemers is Google Ads het ideale platform om product of dienst te matchen met de doelgroep. We begeven ons collectief steeds vaker online. Hier prominent naar voren komen is dus cruciaal. Maar hoe doe je dat goed, zonder dat het te veel geld kost? Google Ads is een aantrekkelijk platform, maar het kent ook […]

Lees meer >

Zoekwoorden in een Adwords campagne

Een Adwords campagne is betaald, en daarom draait alles hier om rendement en het maken van de juiste keuzes. Om een campagne zo effectief mogelijk te laten verlopen, zijn met name zoekwoorden cruciaal. De geselecteerde zoekwoorden bepalen de groei van online verkeer, en de relevantie hiervan, richting jouw website. Maar hoe bepaal je de juiste […]

Lees meer >

Waar moet een zakelijke website aan voldoen?

In 2018 meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dat 94 procent van alle bedrijven in Nederland een eigen website had. Ook groeide het aantal geregistreerde .nl domeinnamen tussen het eerste en derde kwartaal met 2 procent. Dat een zakelijke website inmiddels een vereiste is voor de bereikbaarheid van je bedrijf is een gegeven. […]

Lees meer >

5 tips voor een succesvolle Google Ads campagne

Google Ads is voor de meeste bedrijven een zinvolle investering. Aangezien de top 3 van de zoekresultaten goed is voor circa 75% van alle clicks, is het cruciaal om hier met jouw website naar voren te komen. Een positie buiten de eerste pagina van de zoekresultaten kan al helemaal niet! Genoeg reden om een Google […]

Lees meer >

5 online marketing trends in 2022

Online marketing is altijd onderhevig aan verandering, maar in 2022 verwachten we enkele grote veranderingen. Een deel daarvan is al aangekondigd, en sommige trends en wijzigingen zullen als een verrassing komen voor de meeste lezers. Het is weer tijd voor een vooruitblik op het nieuwe jaar. Bereid je voor op de grote veranderingen in Google […]

Lees meer >

De 5 stappen van een sterke Facebook advertentie

Adverteren op Facebook kan zomaar eens een goudmijntje zijn voor jouw bedrijf. Vooraf heb je een advertentiedoel geformuleerd, en nu ben je vooral benieuwd hoe je die doelstelling gaat behalen. Het ontwikkelen van een efficiënte campagne, één waarbij de Return On Investment (ROI) zo hoog mogelijk ligt, kan een uitdaging zijn. Wil je een succesvolle […]

Lees meer >

5 Google Ads trends in 2022 die je moet kennen

Traditioneel bespreken we bij de start van het kalanderjaar de Google Ads trends. Zijn de trends in lijn met het afgelopen jaar, en wat ligt er op de planken? Een trend die de laatste jaar tot standaard is verheven, is het gegeven dat bedrijven steeds meer budget vrijmaken voor online reclame. Alleen al in het […]

Lees meer >

Wat is SEA?

De zoekopdracht ‘wat is SEA?’ wordt maandelijks honderden keren gebruikt, dus het is logisch wanneer je deze term nog niet zo goed kent. SEA staat voor Search Engine Advertising, of zoals we het hier zeggen: zoekmachine adverteren. Het betreft het adverteren op zoekwoorden- en termen, waarmee je als bedrijf gevonden wilt worden in de zoekmachine. […]

Lees meer >

Hoe verbeteren interne links de structuur van je webshop?

Ben jij in het afgelopen jaar een eigen webshop begonnen, of wil je misschien binnenkort een webwinkel starten? Je bent zeker niet de enige. Het aantal Nederlandse webshops is in de afgelopen jaren sterk gegroeid. Met de toenemende concurrentie in webwinkels is het belangrijk jezelf te onderscheiden. Hoe zorg je binnen een webshop voor de […]

Lees meer >

SEO voor bedrijven

Search Enigene Optimization (SEO) is een term die we vaak tegenkomen in de marketingwereld, maar waar staat dit precies voor? SEO mogen we vrij vertalen als ‘zoekmachine optimalisatie’. Door alle facetten van dit principe correct en consistent toe te passen, realiseer je een verbeterde vindbaarheid van jouw website in de zoekmachine. Steeds meer bedrijven investeren […]

Lees meer >

Facebook Advertising voor bedrijven

Is adverteren op Facebook iets voor jouw bedrijf? De mogelijkheden van dit platform worden onvoldoende benut, en dat is een gemiste kans. Je hebt op Facebook talrijke opties om je doelgroep, locatie en doelstellingen vorm te geven. Heb je moeite om je doelgroep te bereiken? Niet op Facebook! In deze blog vertellen we je waarom […]

Lees meer >

Vijf voordelen van Social Ads voor bedrijven

Wat zijn de voordelen van Social Ads voor bedrijven? Met miljoenen actieve gebruikers, alleen al in Nederland, zijn social media voor bedrijven steeds vaker onderdeel van de marketingstrategie. Door te adverteren op Facebook, Twitter of Instagram bereik je al gauw honderdduizend mensen. Het zijn platformen die dagelijks worden bezocht, en dat op vrijwel ieder moment […]

Lees meer >

Vacaturemarketing: zo vind je de beste kandidaten

Om meer en vooral betere kandidaten te vinden voor een openstaande vacature, maken bedrijven steeds vaker gebruik van vacaturemarketing. Marketing is in dit geval een zeer breed begrip: het gaat niet alleen over de instrumenten die men inzet om een geschikte kandidaat te vinden, maar ook over de data die hieruit voortkomen. Denk aan het […]

Lees meer >

Afbeeldingen optimaliseren voor de zoekmachine

Afbeeldingen zijn van grote invloed op de kwaliteit van een website. Bij het analyseren van een website letten zoekmachines niet alleen op de content, maar wordt ook beeldmateriaal geanalyseerd. Waar moet een afbeelding aan voldoen, en hoe komt het dat ‘image optimization’ bepalend is voor de kwaliteit van je website? Invloed afbeelding op PageRank PageRank […]

Lees meer >

3 voordelen van display advertising

en nieuwe campagne of propositie: jouw bedrijf verdient online zichtbaarheid. Hiervoor dienen verschillende instrumenten, waarvan display advertising er één is. Met deze marketingtool is iets vreemds aan de hand, want display advertising wordt zowel onderschat als overschat. De reden daarvoor is de verwachting die men heeft. Het gebruiken van een banner zorgt namelijk primair voor […]

Lees meer >

Een nulmeting op de eigen website

Wat is een nulmeting? En.. is een nulmeting relevant? Laten we maar direct met de deur in huis vallen: zeker! Een nulmeting hoeft niet iedere maand uitgevoerd te worden, maar het  biedt absoluut houvast voor de organisatie. Je raakt bekend met de huidige kwaliteit van je website, en kunt zo beter naar een gemeenschappelijk doel […]

Lees meer >

Wat zijn backlinks en hoe beïnvloeden ze je website?

Voor de autoriteit van een website spelen inkomende links, ook wel backlinks genoemd, een bepalende rol. Wat zijn dit precies? Backlinks zijn referenties vanaf een andere website, welke naar een pagina op jouw website verwijzen. In de ideale situatie komen deze ‘one way links’ op natuurlijke wijze tot stand, en anders is het mogelijk om […]

Lees meer >

Kleine Investeringsaftrek: wat is het en wat kun je ermee?

De kleine investeringsaftrek, afgekort KIA, is een regeling voor ondernemers. Hiermee mag je een deel van je investering aftrekken van de winst, hetgeen zorgt voor een belastingvoordeel. De regeling is voor iedere ondernemer, maar wordt met name door de startende ondernemer gebruikt. Niet iedere ondernemer is op de hoogte van het bestaan van de KIA, […]

Lees meer >

Hoe werkt linkbuilding – werken aan een sterk linkprofiel

Ben je eigenaar van een website? Dan is het voor jou belangrijk om goed te worden gevonden door de online doelgroep. Een beproefde methode om de vindbaarheid van je website in de zoekmachine te verbeteren is linkbuilding. Linkbuilding bestaat al jaren, maar er is veel veranderd omtrent de kwaliteit en invulling van het concept, namelijk […]

Lees meer >

Dilemma: u of je op de website?

Het is het ultieme dilemma voor beheerders van een eigen website: gebruiken we ‘u’ of ‘je’ als aanspreekvorm voor onze bezoekers? In deze blog gebruiken we voor het gemak ‘je’, maar dat wil niet per definitie zeggen dat dit ‘de standaard’ hoort te zijn. Wat zorgt ervoor dat de bezoeker op de juiste manier wordt […]

Lees meer >

De voordelen van een sterke landingspagina

Een landingspagina is de plek waar bezoekers je website binnenkomen. In algemene zin is dit voor een website de homepage, maar binnen de marketing gaat het vaak om een speciaal ingerichte pagina die bezoekers moeten activeren om een actie te ondernemen. Net als het ontwerp van een advertentie, is ook de keuze voor een geschikte […]

Lees meer >

4 tips voor de beste zoekwoorden advertentie

Het is één van de meest waardevolle tools om meer bezoekers naar een website te sturen: Google Ads. De zoekmachine, en met name die van Google, wordt dagelijks door duizenden zzp’ers en bedrijven gebruikt. Adverteren via Google is zeer toegankelijk; kwaliteit blijft een belangrijk punt. Is het je al eens opgevallen dat bepaalde namen stelselmatig […]

Lees meer >

SEO: focus op leesbaarheid

Iedereen met een eigen website zal beamen dat het belangrijk is om organisch goed vindbaar te zijn voor de doelgroep. Het is een goedkope manier om bezoekers naar je website te trekken; goedkoper ten opzichte van adverteren. Search Engine Optimization, kortweg SEO, is wat dat betreft een zeer breed begrip. Veel mensen zullen binnen een […]

Lees meer >

Instagram voor bedrijven

Het online platform Instagram vond ooit zijn oorsprong in social media, maar steeds vaker wordt dit kanaal gebruikt als marketinginstrument. Tegenwoordig zijn er diverse bedrijven die subtiel, of juist helemaal niet subtiel gebruikmaken van de mogelijkheden. Een bedrijf doet dit middels een eigen kanaal, maar ook door als merk zichtbaar te zijn. Hierbij wordt bijvoorbeeld […]

Lees meer >

Hoe werkt het algoritme van Google?

Ben je inmiddels bekend met Search Engine Optimization, kortweg SEO? Dan wil je ongetwijfeld ook meer weten over het algoritme van een zoekmachine. Deze bepaalt hoe goed een pagina daadwerkelijk presteert. Het algoritme is een stukje software met doorlopend variabele richtlijnen. Aangezien de richtlijnen periodiek wijzigen, is het belangrijk om je website up-to-date te houden. […]

Lees meer >

Introductie in Google Analytics

In het bedrijfsleven is Google Analytics inmiddels onmisbaar. De data uit dit programma helpt bedrijven om verbanden te ontdekken, relevante data te ontvangen over bezoekers van de website en essentiële statistieken mee te nemen in toekomstige beslissingen. Het Analytics pakket van Google is volledig gratis, en dit is de plek waar statistieken en data van […]

Lees meer >

Display advertising: awareness én sales

Tijdens het surfen op internet komen we dagelijks in aanraking met diverse vormen van display advertising. Het gaat hierbij om advertising door middel van banners op websites, social media en video’s. Een banner is onder verschillende formaten op te maken, en zodoende responsive te maken voor zowel mobile- als desktop gebruikers. Veel bedrijven zien in […]

Lees meer >

Facebook data komt niet overeen met data website: dit is waarom

Je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste die het zich afvraagt: hoe komt het toch dat de data vanuit Facebook Business niet strookt met data binnen Google Analytics? In de B2B-markt is ‘meten’ cruciaal. Voor jezelf én voor je klanten. Met een eigen bedrijfspagina op Facebook is dit eveneens mogelijk, namelijk […]

Lees meer >

Banners: functioneel en efficiënt

In de tijd tussen ‘brand awareness’ en ‘verkoop’ doorloopt een klant verschillende fasen. Zichtbaarheid is een cruciale factor om merkbekendheid op te bouwen, direct in de eerste fase van de customer journey. Is jouw merk niet zichtbaar, dan loop je mogelijke klandizie mis. Zonde! Online zichtbaarheid creëer met een banner. Hate them or love them; […]

Lees meer >

4 online marketing trends in 2021

Vergeet 2020: wat worden de online marketing trends in 2021? Als bedrijf is vooruitkijken belangrijk, want hoe ga jij je doelgroep volgend jaar nóg beter bereiken? Ondanks dat 2020 als jaar alles behalve ‘normaal’ is verlopen, is toch sprake van trends en verschuivingen. Zo kenmerkt 2020 zich als jaar waarin Responsive Ads hun definitieve intrede […]

Lees meer >

Het verschil tussen retargeting en remarketing

Een bezoeker betreedt je website zonder een aankoop. Helaas, je hebt geen conversie afgedwongen. Dit kan twee dingen betekenen: de bezoeker is in zijn geheel niet meer geïnteresseerd in je product of diensten (1), of bezoekers zijn wel geïnteresseerd, maar willen eerst verder kijken (2). In het tweede geval loont het de moeite om deze […]

Lees meer >

De kracht van social media marketing

Social media marketing staat voor de inzet van social mediakanalen als onderdeel van de marktbenadering. Het sociale medium biedt veel mogelijkheden om campagnes af te stemmen op een gesegmenteerde doelgroep. Tegelijk is dit nog altijd de plek waar de meeste actieve volgers van jouw merk te vinden zijn, en waar je een eigen community kunt […]

Lees meer >

De voordelen van onderwijs marketing

Onderwijs marketing: het is een steeds relevanter concept. De invloed van marketing binnen het onderwijs neemt de laatste jaren toe. Terecht, want onbedoeld nemen de kosten in het onderwijs flink toe, zonder dat dit de algemene kwaliteit ten goede komt. Ook zorgen personeelstekorten ervoor dat een school steeds meer moeite heeft om geschoold personeel voor […]

Lees meer >

TikTok voor bedrijven

We lezen de laatste tijd steeds meer over de app TikTok. Deze social media app heeft inmiddels zoveel volgers, dat ze praktisch mogen worden gerekend naast andere social media als Facebook en Twitter. Waar komt TikTok ineens vandaan? In september 2016 lanceerde ByteDance zijn sociale video-app Douyin in China. Een jaar later breidden ze de […]

Lees meer >

H1, H2 en H3: het belang van heading tags voor SEO

Heading tags worden ook wel de kopteksten van een artikel genoemd. Door de H1, H2 en H3 consistent toe te passen binnen de content, verbeter je de kwaliteit in termen van SEO. Het resultaat van heading tags is evident: het geeft structuur aan de tekst, zowel voor de lezer, als ook voor de ‘bot’ van […]

Lees meer >

Bedrijven en social media: kans of bedreiging?

Social media is voor bedrijven een relevant onderdeel geworden van de marketingstrategie. Het biedt snelle mogelijkheden om de doelgroep te bereiken. Op wat voor manier en met welk doel, dat verschilt per ondernemer. Social media kent met al haar diverse platformen veel kansen, maar er zijn ook valkuilen. Wat zijn de meest gebruikte social media […]

Lees meer >

8 tips voor het opzetten van Google mijn bedrijf

8 tips voor het opzetten van Google mijn bedrijf in 2022 Google mijn bedrijf, ook wel Google my business of Google places genoemd, is opgezet voor fysieke winkels om lokaal beter vindbaar te worden. Tegenwoordig zijn er echter veel meer voordelen die uit Google mijn bedrijf kunnen worden gehaald. Maar wat zijn nu deze voordelen […]

Lees meer >

Het verschil tussen ROAS en POAS.

De stap van ROAS naar POAS. Het is één van de 5 Google Ads trends in 2022 die we in onze vorige blok beschreven. E-commerce bedrijven spenderen maandelijks duizenden euro’s aan advertenties. Het behoeft zodoende geen verklaring dat efficiency voor deze bedrijven een belangrijke rol speelt. Campagnes worden opgezet, geanalyseerd, onderbroken, geoptimaliseerd en mogelijk zelfs […]

Lees meer >

De 7 Google ads trends die je moet weten.

De 7 valkuilen van Google Ads Voor ondernemers is Google Ads het ideale platform om product of dienst te matchen met de doelgroep. We begeven ons collectief steeds vaker online. Hier prominent naar voren komen is dus cruciaal. Maar hoe doe je dat goed, zonder dat het te veel geld kost? Google Ads is een […]

Lees meer >

Waar moet een zakelijke website aan voldoen?

Waar moet een zakelijke website aan voldoen? In 2018 meldde het Centraal Bureau voor de Statistiek (CBS) dat 94 procent van alle bedrijven in Nederland een eigen website had. Ook groeide het aantal geregistreerde .nl domeinnamen tussen het eerste en derde kwartaal met 2 procent. Dat een zakelijke website inmiddels een vereiste is voor de bereikbaarheid van […]

Lees meer >

Facebook data komt niet overeen met data website: dit is waarom

Facebook data komt niet overeen met data website: dit is waarom Je bent niet de eerste en zeker ook niet de laatste die het zich afvraagt: hoe komt het toch dat de data vanuit Facebook Business niet strookt met data binnen Google Analytics? In de B2B-markt is ‘meten’ cruciaal. Voor jezelf én voor je klanten. […]

Lees meer >

Gewoon doen.

We vinden het belangrijk om onze klanten te voorzien van hun behoeftes. Daarom bieden we je de mogelijkheid om nu ook te adverteren op onze Owned Media. Er zijn verschillende vacaturepakketten waar je gebruik van kan maken. Wil je eerst ervaren wat het plaatsen van jouw advertentiemateriaal of vacatures kan doen? Kies dan voor ons gratis kennismakingspakket.

  • Onze missie is jou ontzorgen.
  • De scherpste prijzen vind je bij Zichtbaar24.
  • Je hebt altijd een eigen contactpersoon.
  • Wij bieden transparantie in pakketten en werkwijze.
  • Certificering onder onze werknemers is een verplichting!

Veelgestelde vragen – Owned Media.

Owned Media is een term dat wordt gebruikt om te verwijzen naar de kanalen en websites die een bedrijf in eigen beheer heeft.

We hebben verschillende gidsen in beheer waar je op kunt adverteren door middel van onze Owned Media. De mogelijkheden zijn:

  • Nationale Onderwijsgids
  • Nationale Zorggids
  • Nationale Transportgids
  • Nationale Recreatiegids
  • Nationale Bouwgids
  • Nationale Horecagids

Het voornaamste kenmerk van Owned Media is dat het volledig in beheer is bij een specifiek bedrijf. Zoals je hebt kunnen lezen, heeft Zichtbaar24 een diversiteit aan gidsen in eigendom. Het grootste voordeel hiervan is dan ook dat wij samen met jou kunnen bepalen welke mogelijkheden het beste aansluiten bij jouw wens en/of welke content geplaatst wordt.

De voordelen van Owned Media zijn divers. Zo biedt het je de mogelijkheid om zelf te bepalen welk advertentiemateriaal je plaatst. Daarnaast bieden we verschillende vacaturepakketten aan, die bijdragen aan zowel de zichtbaarheid van jouw website, als het sneller vullen van de vacature.

Het afsluiten van een vacaturepakket biedt je veel verschillende mogelijkheden. Allereerst verspreid je jouw vacature onder een gerichte groep lezers met veelal kennis van of over de branche. Daarnaast draagt het plaatsen van vacatures op onze gidsen bij aan de zichtbaarheid van jouw website. En, niet onbelangrijk: jouw vacature zal door de extra aandacht op onze gids (en eventueel social media) sneller gevuld worden.

We zijn jou voor.

tekst Nationale zorggids in het grijs dat partner is van zichtbaar24

Wij zijn trots op al onze klanten! Benieuwd naar ons werk?