Hogeschool Inholland werft nieuwe collega's via campagne

Hogeschool Inholland start op 5 april met haar werkgeversmerkcampagne ‘Ontwikkelen met een open blik’. “Met deze campagne willen we niet alleen nieuwe collega’s vinden maar ook de trots van huidige collega’s verhogen”, aldus Inholland-bestuurder Mieke van den Berg. “Inholland biedt veel mogelijkheden en is een prachtige organisatie om bij te werken.”  Dat meldt Hogeschool Inholland.

Mieke van den Berg vervolgt: “In een krappe arbeidsmarkt is het uitdagend om potentiële collega’s te vinden. Met onze eerste werkgeversmerkcampagne ‘Ontwikkelen met een open blik’ laten we zien dat we meer zijn dan een plek waar je onderwijs kunt volgen. Het is een belangrijke stap om ons verhaal actief te delen met de arbeidsmarkt. Bij ons staat ontwikkeling centraal. Dat geldt niet alleen voor de groei van onze studenten, maar ook voor onszelf.”

Interdisciplinaire samenwerking 

“Bij Inholland moedigen we collega’s aan een onderzoekende houding in te nemen en vooral met hun talent aan de slag te gaan. Die houding is nodig om te anticiperen op de steeds veranderende wereld en draagt bij aan onze cultuur: persoonlijk en dichtbij. We willen investeren in interdisciplinaire samenwerking. Zo weten we met elkaar de kwaliteit voor studenten, werkveld, onderwijs en onderzoek voortdurend te verbeteren. De arbeidsmarktcampagne van Inholland maakt zichtbaar hoe leuk het is om in het hbo te werken," vertelt Mieke van den Berg.

Werkervaring 

De komende tijd vertellen huidige medewerkers over hun werkervaring bij Hogeschool Inholland. Als eerste hebben een lector, Guido Stompff, een docent, Diana Gerritsen en een controller, Frank Boshuizen, hun verhaal gedeeld over het werk dat ze doen.

Door: Nationale Onderwijsgids