Normal_9618

AMSTERDAM - Studenten van de Hogeschool van Amsterdam (HvA) ontwikkelden samen met studenten van Hogeschool AVANS een reclamecampagne voor het Holland Heineken House. De reclame campagne draagt de slogan ‘Beleef het gouden moment' en staat sinds vorige week online. De campagne is gericht op de ticketverkoop voor het Holland Heineken House tijdens de Olympische Zomerspelen in Londen.

Norbert Cappetti, communicatiemanager van Holland Heineken over het eindresultaat: "Dit is voor Heineken een interessante gelegenheid om feeling te houden met intelligente, jonge commerciële en creatieve studenten. Hun creatieve ideeën bleken zeer bruikbaar. Uiteindelijk hebben wij het beste ontwerp gekozen voor een actiebanner op Heineken.nl en voor uitingen op onze social media kanalen. Wij hopen de verkoop van de tickets voor het Holland Heineken House hiermee een stevige impuls te geven."

Uitdaging
De vijf tweedejaars studenten Commerciële Economie van de HvA werden begeleid door docenten van beide hogescholen. "Ondanks de tentamens en andere verplichtingen voor school, zagen we deze opdracht als een geweldige uitdaging. We kregen de kans om ons op professionele wijze, commercieel voor Heineken Nederland in te zetten.", aldus Simon Bosschieter en Enko Dijkstra, 2e jaarsstudenten commerciële economie HES/Hogeschool van Amsterdam.

© Nationale Onderwijsgids