Normal_8873

EDE - Deli XL introduceerde op de Horecava in Amsterdam een nieuw concept genaamd Daily Break. Dit concept is ontwikkeld met veertien verschillende klantrelaties. Deli XL wil met die nieuwe concept klanten ondersteunen in het behalen van meer omzet en rendement. Dat meldt Out Of Home.

Via de website www.daily-break.nl kunnen de gebruikers van het concept posters, tafelkaartjes en promotiematerialen ontwerpen. Daarnaast ontvangen de klanten een draaiboek voor de organisatie van evenementen, kant en klare assortimentsvoorstellen en een speciale nieuwsbrieftool. Met deze tool kan in eigen huisstijl met één klik op de knop gasten op de hoogste stellen van evenementen of aanbiedingen.

Wim Stroer, regiodirecteur, vertelt: "Inmiddels zijn er al vijf scholen met een pilot gestart, waarbij mooie omzetstijgingen gecombineerd worden met toegenomen gasttevredenheid. Ook hebben zich al 32 sportkantines aangemeld. We verwachten dat onze klanten ontzorgd en succesvoller worden met dit concept."

© Nationale Onderwijsgids