Normal_attractiepark_efteling_pardoes

De Efteling en TIAS Business School zijn een unieke samenwerking gestart waarmee de klantgerichtheidstrainingen van de Efteling naar een hoger plan getild worden. De Efteling is al langere tijd bekend met het geven van klantgerichtheidstrainingen op maat. Door deze co-creatie met TIAS is het voor bedrijven nu ook mogelijk een masterclass bij de Efteling te volgen met inhoud op wetenschappelijk niveau. Dat meldt TIAS.

Tijdens de nieuwe masterclass sluit een hoogleraar van TIAS aan om de casus van een bedrijf vanuit zijn/haar visie te bespreken. Zodoende kan de casus op wetenschappelijk niveau worden behandeld. Deze co-creatie tussen de Efteling en TIAS genereert meer creativiteit en onderscheidend vermogen en draagt op een unieke manier bij aan de kennisontwikkeling binnen bedrijven. Hiermee lukt het de Efteling een verbredings- en verdiepingsslag aan te bieden op de bestaande Efteling-klantgerichtheidstrainingen.

De Efteling ontvangt jaarlijks ruim 4 miljoen gasten en staat al jaren bekend om haar gastgerichtheid, zowel extern als intern. Inmiddels zijn er diverse producten ontwikkeld om ook andere bedrijven te helpen de gastgerichtheid te ontwikkelen. Tijdens zo’n masterclass worden deelnemers geïnspireerd en krijgen zij handvatten om de visie en strategie van de Efteling op het gebied van gastgerichtheid toe te passen binnen hun eigen organisatie. Op deze manier wordt klantenbinding naar een hoger plan getild. In samenwerking met TIAS is het bestaande aanbod voor bedrijven nu uitgebreid met een meer wetenschappelijk onderbouwde variant.

Door: Redactie Nationale Onderwijsgids