12 januari 2022 om 13:11
< 1 min lezen

Schoolontwikkeling als docenten niet willen

De verhalen en de gebeurtenissen in de reeks zijn fictief maar wel gebaseerd op de dagelijkse adviespraktijk en opgehaald uit gesprekken met verschillende bestuurders, rectoren en directeuren. In deze reeks reflecteren experts op de case en komen ze met een advies aan de fictieve hoofdpersoon in het verhaal. Er is lang niet altijd één oplossing. Kijken naar vraagstukken en dilemma’s vanuit verschillende perspectieven en verschillende domeinen is waardevol om houvast te vinden in complexe situaties en antwoorden te ontwikkelen bij ‘netelige vraagstukken’. 

U kunt de case ‘Schoolontwikkeling als docenten niet willen’ hier downloaden.

 

 

Relevante artikelen

Alles van van onze klanten
    • Docenten

    Onderzoek naar onveilige werksfeer op Baarnsch Lyceum

    Vandaag om 11:49
    • Docenten

    Medewerker basisschool Meppel verdacht van seksueel misbruik

    Vandaag om 09:05

Aankomende evenementen

22 Sep
Webinar ‘Burgerschapsbeleid in de praktijk’
  • Utrecht
24 Sep
Nederlands Congres Schoolaanwezigheid 2025
  • Gelderland
24 Sep
Opleiding: Spanningen op school
  • Utrecht