Normal_4537

Multiscope en Studenten.net starten samen met de bouw van het Nationaal Studentenpanel. In deze exclusieve samenwerking bundelen beide bedrijven hun krachten. Multiscope als specialist in marktonderzoek en Studenten.net als expert op het gebied van de doelgroep `studenten'. Op deze manier ontstaat het eerste grote studentenpanel voor marktonderzoek.

"Student ben je maar relatief kort in je leven. Deze jonge, dynamische, maar vooral moeilijk bereikbare groep is steeds belangrijker voor marketing, productontwikkeling en marktonderzoek. Samen met Studenten.net maken we de doelgroep bereikbaar," aldus Renzo de Hoogen, Sales & Marketing Manager van Multiscope.

Salesmanager Nico Slagter van Studenten.net: "Studenten verdienen het om gehoord te worden. Studenten.net en Multiscope hebben hun expertises samengebracht in het Nationaal Studentenpanel. Met de onderzoekstechnieken van Multiscope en onze jarenlange doelgroepkennis kunnen we ze niet alleen op de juiste manier aanspreken, maar wordt ook informatie en opinie van hoge kwaliteit geleverd."

Gemiddeld bezoeken ruim 400.000 mensen per maand Studenten.net en staan meer dan 300.000 studenten voor één of meerdere diensten ingeschreven. Ruim 50% volgt een HBO-opleiding en ruim een derde studeert aan een universiteit. Deze achterban zorgt er samen met de onderzoeksexpertise van Multiscope voor dat het grootste studentenpanel van Nederland ontstaat.

Bron: Nieuwsbank