Normal_markus-winkler-3vlgnkdep4e-unsplash__1_

Leerlingenvervoerder en Noot Personenvervoer gaan nog 2 jaar langer samenwerken. Er is een verbeterplan opgesteld door het vervoersbedrijf en er komen op dit moment maar weinig klachten binnen van ouders die voor hun kind gebruikmaken van leerlingenvervoer. Dit meldt Taxi Pro.

Het verbeterplan van Noot heeft als doel om de kwaliteit van het leerlingenvervoer te verbeteren. Per project worden er rechtstreekse mailadressen ingevoerd, wat ervoor zorgt dat alle mails direct bij de juiste planner in de inbox komen. Ook is er straks een rechtstreeks telefoonnummer voor gemeenten om direct contact te zoeken met planners. Gemeente Noordwijk durft de samenwerking ook voort te zetten omdat er op dit moment maar weinig klachten over de leerlingenvervoerder binnenkomen.

Klanttevredenheidsonderzoek

Uit een eerder klanttevredenheidsonderzoek blijkt dat Noot Personenvervoer een 7,1 scoort op algehele tevredenheid. Het meest tevreden zijn ouders over de chauffeurs die een 8,1 als cijfer krijgen.

Door: Nationale Onderwijsgids / Johanne Levinsky