14 juni 2012 om 09:07
< 1 min lezen

Minder vrienden en acceptatie voor lgf-leerlingen

In het onderzoek werd ook gekeken naar de houding van leerkrachten, ouders en klasgenoten ten aanzien van leerlingen met lgf (ADHD en PDD-NOS) in het reguliere basisonderwijs. Alle drie de groepen hebben een neutrale attitude, wat betekent dat zij niet uitgesproken negatief of uitgesproken positief zijn over de opname van leerlingen met ADHD en PDD-NOS in het reguliere basisonderwijs.

Meer onderzoeksresultaten zijn beschikbaar in deze online folder (pdf).

© Nationale Onderwijsgids / Arend Jan Wonink

Relevante artikelen

Alles van basisonderwijs
    • Basisonderwijs

    Toename van het aantal pabo-studenten in Zeeland biedt opluchting

    Gisteren om 09:43
    • Basisonderwijs

    Leegstaande basisschool in Hengstdijk zoekt nieuwe bestemming

    Gisteren om 09:41

Aankomende evenementen

22 Sep
Webinar ‘Burgerschapsbeleid in de praktijk’
  • Utrecht
24 Sep
Opleiding: Spanningen op school
  • Utrecht
24 Sep
Nederlands Congres Schoolaanwezigheid 2025
  • Gelderland