4 september 2019 om 16:59
< 1 min lezen

Student International Communication wint Hanze Innovatieprijs 2019

Levke Sydow, student International Communication heeft de Hanze Innovatieprijs 2019 gewonnen met haar werkstuk Introducing sustainable FemCare to the Nordic Market. De Hanze Innovatieprijs behelst een geldbedrag van € 2.000,- en een kunstwerk, gemaakt door Hedwich Rooks (student Autonome Beeldende Kunst van Academie Minerva). 

Levke Sydow heeft in haar afstudeerwerkstuk een uitvoerige marketingcampagne uitgewerkt voor een Duitse startup die een nieuw menstruatieproduct op de markt heeft gebracht. De uitvoerige analyse, de prikkelende beelden, de inzet van influencers om een taboe te doorbreken, het integreren van culturele waarden, evenals het experimenteren met prototypes, maken tezamen een zeer compleet onderzoek. 

Lees verder

Relevante artikelen

Alles van hbo
    • HBO

    Winnaars Gouden Steunpilaar voor onderwijs ondersteunend personeel bekendgemaakt

    21 november 2025 om 08:51
    • HBO

    Blijf investeren in het mentaal welzijn van studenten

    20 november 2025 om 14:55

Aankomende evenementen

23 Nov
Voorlichtingsavond ouderen Berechja College
  • Flevoland
25 Nov
Open huis – Stip VSO Utrecht
  • Utrecht
25 Nov
Open huis of kijk- en doemiddagena TalentStad Beroepscollege
  • Overijssel