6 december 2012 om 15:25
< 1 min lezen

Samenwerkingsverband Tieto en Beeckestijn Business School

LEUSDEN – Beeckestijn Business School uit Leusden heeft een samenwerkingsverband ondertekend met Tieto Digital Business Consulting (DBC) uit Amersfoort. De twee partijen gaan kennis en ervaringen delen.

Tieto gaat de samenwerking aan omdat Beeckestijn Business School volgens de consultant een trendsetter is in kennisontwikkeling op het gebied van marketing, CRM, digital en social media. Bovendien hebben ze  belangrijke en inspirerende docenten in hun netwerk, aldus Commercial Director Enrico Pruis van Tieto.

De samenwerking is voor de Beeckestijn Business School interessant omdat ze haar studenten graag in contact brengt met de enorme kennis op het gebied van omni-channel klantinteractie. Volgens Hans Molenaar, directeur Beeckestijn Business School, is het een goede en logische match.

Tieto gaat ook enkele kennissessies inhoudelijk invullen en de studenten krijgen toegang tot de vele internationale onderzoeken en whitepapers die de Tieto-bibliotheek telt. Tijdens bedrijfsbezoeken worden praktische ervaringen gedeeld.

© Nationale Onderwijsgids / Jannes Oosterveld

Relevante artikelen

Alles van cursussen
    • Cursussen

    Zwemleraar Sint-Oedenrode blijft tijdens onderzoek zedenzaak zestig dagen langer vastzitten

    Gisteren om 08:49
    • Cursussen

    Nieuwe post-HBO leert professionals slimmer beslissen met data

    12 november 2025 om 13:29

Aankomende evenementen

20 Nov
Leerkrachtendag Burgerschap
  • Noord-Brabant
21 Nov
Onderwijsfestival
  • Utrecht
27 Nov
De Buitenlandbeurs
  • Utrecht