11 september 2012 om 09:32
< 1 min lezen

Business Course bij FloraHolland om hbo- en wo-studenten te rekruteren

Deelnemende studenten aan de Business Course krijgen de opdracht om een plant of bloem in de markt te zetten. De doelgroep is Generatie Y, de generatie waar de studenten zelf onderdeel van uitmaken. Maar het blijft niet bij het opstellen van een marketingplan, goede ideeën van studenten zullen ook echt worden uitgevoerd.

Een meerderheid van de studenten heeft geen idee van de bedrijfsactiviteit van FloraHolland. Met dit initiatief wil het bedrijf hen een kijkje in de keuken bieden om hen te laten zien dat het een aantrekkelijke werkgever is waar de hoogopgeleide starter vele mogelijkheden heeft.

© Nationale Onderwijsgids / Martijn van Noppen

Relevante artikelen

Alles van hbo
    • HBO

    Sterke daling van particuliere studentenkamers in Amsterdam

    20 augustus 2025 om 09:30
    • HBO

    Amsterdamse universiteiten sluiten politieke jongerenorganisaties uit tijdens introductieweek

    19 augustus 2025 om 10:05

Aankomende evenementen

22 Sep
Webinar ‘Burgerschapsbeleid in de praktijk’
  • Utrecht
24 Sep
Nederlands Congres Schoolaanwezigheid 2025
  • Gelderland
24 Sep
Opleiding: Spanningen op school
  • Utrecht