5 maart 2018 om 14:42
< 1 min lezen

BKK organiseert leergang pedagogische klantbeloftes voor directeuren

Ook in 2018 organiseert Bureau kwaliteit Kinderopvang (BKK) een leergang voor directeuren van kinderopvangorganisaties, dit keer voor de middelgrote organisaties. De leergang bestaat uit 5 bijeenkomsten, en gaat in op ‘pedagogische klantbeloftes’ die kinderopvangorganisaties vaak doen. Dit meldt BKK.

De leergang speelt in op zogenaamde ‘pedagogische klantbeloftes’: beloftes aan ouders over de dienstverlening. De leergang maakt vertrouwd met de theorie over de pedagogische kwaliteit en de mogelijkheden voor zelfevaluatie. Ook de ontwikkelingen rondom de nieuwe wetgeving komen aan bod. 
 
Vorig jaar organiseerde BKK ook een leergang en deze was een groot succes. Deelnemers waardeerden het dat ze samen met collega-directeuren konden sparren over allerlei zaken waar je als directeur mee te maken hebt. De leergang is dit jaar bedoeld voor middelgrote kinderopvangorganisaties, dat betekent concreet tussen de 6 en 30 locaties per organisatie of meer dan 50 koppelingen voor gastouderbureaus.
 
Tussen 6 juli en 12 december vinden vijf bijeenkomsten plaats, waaronder één van twee dagen. De kosten per deelnemer bedragen 695 euro en zijn inclusief hosting en catering. Meer informatie is te vinden via deze link
 
Door: Redactie Nationale Onderwijsgids

Relevante artikelen

Alles van kinderopvang
    • Cursussen

    Cursus voor inwoners van Harderwijk die weinig met het openbaar vervoer reizen

    Vandaag om 13:49
    • Cursussen

    Radiozenders spelen grote rol in Week van Lezen en Schrijven

    Gisteren om 13:43

Aankomende evenementen

22 Sep
Webinar ‘Burgerschapsbeleid in de praktijk’
  • Utrecht
24 Sep
Opleiding: Spanningen op school
  • Utrecht
24 Sep
Nederlands Congres Schoolaanwezigheid 2025
  • Gelderland