18 juni 2012 om 07:13
< 1 min lezen

Onderzoek kwaliteit klantbenadering kinderopvang

Voor het onderzoek laat Buitenhek Management & Consult een mystery guest telefoneren met honderd kinderopvangorganisaties. Elke organisatie wordt tweemaal gebeld en vervolgens beoordeeld op bijvoorbeeld doorvragen naar de wensen van de klant of een afspraak maken voor een bezichtiging van de locatie.

© Nationale Onderwijsgids / Richard Heeres

Relevante artikelen

Alles van kinderopvang
    • Kinderopvang

    Brand verwoest berging van kinderdagverblijf in Geldermalsen

    Gisteren om 09:46
    • Kinderopvang

    Onthaasten

    18 augustus 2025 om 08:21

Aankomende evenementen

22 Sep
Webinar ‘Burgerschapsbeleid in de praktijk’
  • Utrecht
24 Sep
Nederlands Congres Schoolaanwezigheid 2025
  • Gelderland
24 Sep
Opleiding: Spanningen op school
  • Utrecht