5 maart 2018 om 16:42
< 1 min lezen

BKK organiseert leergang pedagogische klantbeloftes voor directeuren

Ook in 2018 organiseert Bureau kwaliteit Kinderopvang (BKK) een leergang voor directeuren van kinderopvangorganisaties, dit keer voor de middelgrote organisaties. De leergang bestaat uit 5 bijeenkomsten, en gaat in op ‘pedagogische klantbeloftes’ die kinderopvangorganisaties vaak doen. Dit meldt BKK.

De leergang speelt in op zogenaamde ‘pedagogische klantbeloftes’: beloftes aan ouders over de dienstverlening. De leergang maakt vertrouwd met de theorie over de pedagogische kwaliteit en de mogelijkheden voor zelfevaluatie. Ook de ontwikkelingen rondom de nieuwe wetgeving komen aan bod. 
 
Vorig jaar organiseerde BKK ook een leergang en deze was een groot succes. Deelnemers waardeerden het dat ze samen met collega-directeuren konden sparren over allerlei zaken waar je als directeur mee te maken hebt. De leergang is dit jaar bedoeld voor middelgrote kinderopvangorganisaties, dat betekent concreet tussen de 6 en 30 locaties per organisatie of meer dan 50 koppelingen voor gastouderbureaus.
 
Tussen 6 juli en 12 december vinden vijf bijeenkomsten plaats, waaronder één van twee dagen. De kosten per deelnemer bedragen 695 euro en zijn inclusief hosting en catering. Meer informatie is te vinden via deze link
 
Door: Redactie Nationale Onderwijsgids

Relevante artikelen

Alles van kinderopvang
    • Cursussen

    Leerling raakt onwel tijdens rijles en rijdt vrachtwagen de sloot in

    Vandaag om 09:12
    • Cursussen

    Verdachte zwemleraar Sint-Oedenrode had mogelijk kinderporno op zijn computer

    Gisteren om 09:32

Aankomende evenementen

08 Nov
Open dag – alle locaties De Rooi Pannen
  • Noord-Brabant
10 Nov
SURF Onderwijsdagen 2025
  • Zuid-Holland
20 Nov
Leerkrachtendag Burgerschap
  • Noord-Brabant