29 november 2018 om 16:44
< 1 min lezen

Toekomstbouwers: eigenaarschap voor vaardigheidsontwikkeling

Gemotiveerde leerlingen ervaren meer eigenaarschap over het eigen leerproces en deeigen leerresultaten. Daarbij halen gemotiveerde leerlingen betere leerresultaten. Hiernaast zijn leerresultaten niet alleen cijfermatig uit te drukken, ontwikkeling op vakoverstijgende vaardigheden is ten minste zo belangrijk.

 In een recent artikel in het magazine Van12 tot 18 gaat CED-adviseur Maarten Jiskoot in op verschillende vormen van motivatie en feedback.

(Dit is een advertorial)

Relevante artikelen

Alles van voortgezet onderwijs
    • Voortgezet Onderwijs

    Rector Baarnsch Lyceum keert niet meer terug na onderzoek over onveilige werksfeer

    Gisteren om 13:55
    • Voortgezet Onderwijs

    Drentse middelbare scholen zijn helemaal klaar met scholieren die toiletten bevuilen voor TikTok-trend

    Gisteren om 10:01

Aankomende evenementen

07 Jan
Informatieavond (ouders) Van Lodenstein College
  • Gelderland
08 Jan
Open dag voor de leerlingen (komst met de basisscholen) Van Lodenstein College
  • Gelderland
09 Jan
Open avond en open dag Katholieke Scholengroep Etten-Leur
  • Noord-Brabant