Logo__cid_c2f69c26952640248ba156744cbe0fa3_faridpc
TMO Fashion Business School is officieel ‘Education Partner’ geworden van het Nederlandse Instituut voor Marketing (NIMA). Daarmee behoort TMO, samen met collega opleider Wittenborg University, tot de eerste twee NIMA geaccrediteerde opleiders in het hoger onderwijs in Nederland. TMO-studenten ontvangen in het vervolg naast hun diploma ook de internationaal erkende NIMA B certificaten. Dit meldt TMO Fashion Business School. 
 
Het ‘Education Partnership’ van NIMA staat voor een internationale erkenning van het TMO marketingonderwijs op NIMA B1-niveau. Daarnaast maken de screening van de marketing onderwijsinhoud en het uitwisselen van kennis, een belangrijk onderdeel uit van de samenwerking. TMO marketingdocent Ronald van Hove, ontving recent ook al het certificaat tot NIMA Qualified Lecturer.
 
“NIMA heeft een sterke reputatie in Nederland, als kwaliteitskeurmerk voor Marketingprofessionals. De samenwerking met het NIMA-instituut sluit heel mooi aan bij de vernieuwingen die zijn ingezet in de leerlijn van TMO, waarbij een duidelijke voorbereiding op de verschillende beroepsvarianten centraal staat. De NIMA accreditatie versterkt de doorstroom naar de beroepsvarianten zoals (E-) Marketingmanager en Salesmanager”, aldus Chris van Veldhuizen, Manager Curriculum bij TMO. 
 
De NIMA accreditatie is in samenwerking met Wittenborg University tot stand gekomen. TMO en Wittenborg delen al enkele jaren kennis en ervaring met elkaar uit. Het gezamenlijk bereikte partnership met NIMA, is de aanleiding voor een nauwere samenwerking tussen onze opleidingen.
 
© Nationale Onderwijsgids